View Single Post
Nå er ikke jeg noe utdannet lege eller psykiater så jeg vil ikke gi deg råd om noe medisiner eller lignende, men du må huske at du ikke er alene om det her, jeg har vært igjennom det samme som deg, DPS og leger forstår sjelden problemene eller har noe ekspertise på de områdene, med noen unntakk. Når jeg slet som deg valgte jeg og betale for profesjonell hjelp.

Har du depresjon oppe på alle disse problemene med og slite med søvn og våkne om natten i panikkanfall?
Jeg besøkte EmmaSofie stiftelsen for å prøve ut ketamin behandling for min depresjon, jeg kunne ikke få det utdelt fordi jeg har tidligere rushistorikk ( Hurra for Norges narkotikapolitikk )

Men de få timene jeg hadde hos Pål Ørjan Johansen, hjalp mer en alle de andre kommunale og statlige jeg har vært hos som kun vil dytte i deg c-preparater.

Når det kommer til panikk angst så er han spesialist, etter å ha gått ut derfra med masse teknikker og gode råd ble jeg nesten et nytt menneske , enkle tekninker som fungerer, han klarte og få fram et panikkanfall med meg , med såklart godkjenning. Å jeg har begynt å se livet på en helt annen måte. Ketamin må jeg kjøpe illegalt desverre, men psykadelika er veien å gå for og finne seg selv og sine problemer. Skal ikke anbefale deg noe, fordi om du har ulike diagnoser som jeg ikke vet om kan noe psykadelika ikke passe for deg.

Ta deg en tur til https://www.emmasofiaklinikk.no/
Kostet meg mye penger, men de pengene ble fort tjent inn i livsglede. Ønsker deg lykke til EvilSink, du er ikke alene å det er tungt tema å jobbe med. Men det er fullt mulig å bli frisk.

Aldri se på deg selv som self pitty, du tør å dele litt her. Det er en start kom deg til en spesialist. Legg vekk kniven, tenk på alle som er glade i deg, selvom du har det vannsklig vil dem få det enda vannskligere om du tar den utveien. Jeg mistet en kompis ifjor på grunn av at han valgte og avslutte livet, det var en wake up call som også sendte meg i et mørkt hull, verden er et jævlig sted, stygt og uhyggelig. Men det er enda lyspunkter også.

Trenger du noen å prate med å skriv en PM til meg. Når man først ønsker å avslutte livet er det et tegn på at hjelp må du få, men du må få riktig hjelp! Ønsker deg masse lykke til, å håper du følger rådet mitt eller tar kontakt. Stå på! Aldri gi opp!


https://www.emmasofiaklinikk.no