View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og der stoppet samtalen? Du bare aksepterte det svaret?
Vis hele sitatet...
Nei, det var jo selvsagt en samtale om det etterpå, men tok det bare ikke med.

- Du skrev jo ut resept til meg, du sto i skranken, signerte den og ga meg den.

«Ja.»

- Så, hvorfor sier du at du ikke har skrevet ut noe til meg?

«Det ønsker jeg ikke å gå inn på.»

Jeg ga opp og sa at jeg kom til å klage, anmelde og hele pakka.

«Ok, det får du vurdere selv. Nå begynner vi tannbehandlingen.»

Etter tannbehandlingen:
Du vet at jeg risikerer å bli politianmeldt og straffet for dette her, ja?

«Jeg skal fortelle min versjon til politiet hvis det trengs.»
Sitat av mollypolly Vis innlegg
Det var nok slik at han hentet den ut selv, for å gi deg en kopi
Vis hele sitatet...
Hahaha, godt mulig, men fikk den i hånda, jeg så ham signere den. Tosk uansett.

Sitat av Realist1 Vis innlegg
Høres ut som det er på tide å bytte tannlege, for makan til glemsk og surrete tannlege har jeg aldri hørt om.
Vis hele sitatet...
Jobber med saken, lover deg det..

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg tror du må skille på de to tingene her nå. Er han/hun en god tannlege? hvis ja, ville ikke JEG byttet tannlege. Så får du heller ta opp medisiner med legen din. Men veldig rart at h*n ikke vil vedkjenne seg resepten da. Men siden du fikk valium der og da kanskje det er den varige løsningen? Men hvis h*n nekter for reseptem ovenfor politiet, da tror jeg du kan komme til å slite litt.

Får håpe problemene dine løser seg til slutt da. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Bytter uansett. Alt han har gjort med tennene mine, kan en annen tannlege gjøre også. Tror ikke det er så vanskelig.

Sitat av lidran Vis innlegg
Jeg får ikke helt denne historien til å gå opp etterhvert.

For det første så klarer altså tannlegen å påstå at resepten er falsk da det ettersigende var telefon nummer to på samme resepten. Så var det bare det at når det første apoteket ringte, så var tannlegen til lunsj.

For det andre så begynner tannlegen å nekte, på tross av at den bet at politiet overhørte samtalen dagen før.

For det tredje, mer generelt, så er altså TS omgitt av irrasjonelle mennesker (2 apotek, politi og tannlege), men har altså visstnok opptrådd helt adekvat selv.

Nja .... skeptisk ....
Vis hele sitatet...
Ser hva du mener, men her er det nok kun tannlegen som har oppført seg irrasjonelt. Apotekene har jo bare gjort jobben sin, bare at testmetoden ikke var 100% sikker, og at jeg ble provosert over hvordan de kommuniserte til meg at de mener at resepten er falsk. Politiet gjorde også jobben sin.

Fikk ihvertfall fikset det hullet i den tanna da.