View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Pinlig? Hadde vært mer irritert over tannlegen og systemet som ikke klarer å dele ut resepter som kan verifiseres på en ordentlig måte. Dette høres ut som en historie fra tidlig 90-tallet, da vi fortsatt hadde snurretelefon, og vi gnukket på blekk for se om det egentlig var fotokopiert. Er tannlegen som burde synes det er pinlig.
Vis hele sitatet...
Ja, takk! Jeg får nok snakket med tannlegen om dette imorgen, og jeg skal ihvertfall nevne for ham at jeg bytter tannlege etter denne behandlingen. Går jo ikke an å ha idioter som tannlege. Leverer ihvertfall ikke resept på det apoteket i byen igjen. Får bare håpe at den tannlegen jeg bytter til benytter e-resept, så jeg slipper denne dritten her.

Huff, føler meg nesten helt sikker på at saken ender med forelegg for dokumentfalsk og greier, med tanke på hvordan hele situasjonen har vært, og hvordan jeg kjenner politiet. Vet hvordan jeg skal opptre i avhør ihvertfall, så vi får håpe på henleggelse hvis dette faktisk blir anmeldt.

Vet ikke om apotek nr 1 tok kopi av resepten og også anmelder dette, men det er ikke så viktig nå tenker jeg. Finner det ut til slutt uansett.

Noen råd?