View Single Post
Nå har det gått et par mnd jeg skrev denne tråden, jeg er nå innlagt på rusbehandling i 3 mnd fremover, og skal starte utredning ganske snart.
Har snart vært rusfri i 3 uker, trapper ned på stesolid jeg får her for å unngå abstinenser.

Jeg har endelig forstått at jeg vil slutte, og jeg har mye opp og ned dager, men det kommer jo med og ikke unormalt for de fleste som er rusavhengige :P

Har gitt navn til barneskole lærer, og en fra ungdomsskolen.
Så vil de først utrede meg for en psykiatrisk utredning før ADHD utredningen i januar. Er det noen som har erfaring med disse utredningene?

Ritalin illegalt har fungert veldig bra for meg før jeg ble innlagt, men med tanke på miljøet vil jeg få ett nytt nettverk, og jeg ser nå hvem som er de virkelige vennene mine som heier på meg. Har utrolig dårlig hukommelse fortsatt etter snart 3 uker nykter, er veldig stressa og alt er uvant. Hjelper veldig mye med sunn variert kosthold, og får gruppeterapi og snakket med nedtrapping av stesolid går jeg helt av i løpet av et par uker. Heldigvis aldri vært avhengig av benzo. Men kjenner på raseri og er irritabel og stenger meg mer inne pga nedtrappingen fordi jeg blir så fort tappet for energi når jeg er sosial bare et par timer. Trives i mitt eget selskap best, søker mye om psykisk helse på nett, og hvordan folk holder seg rusfri.

Det går fremover, men trenger litt råd angående utredning. Beklager for rotete innlegg!