View Single Post
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Røyker du bong eller Joint? Med eller uten tobakk?
Vis hele sitatet...
Røyker som regel i joint, og blander som regel med tobakk. Vet det er veldig lite gunstig i forhold til klasehodepinen, men synes det er så vanskelig og dosere det svakt nok om jeg røyker rent.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skulle faen meg hatt det VONDT om jeg måtte ha røyka hver dag!! Syns det er godt type en gang i mnd eller skjeldnere, men røyker jeg noen dager på rad blir jeg helt fucka i hodet. Merker det ikke selv det og da men ser det etterpå.

Nå har ikke jeg klasevodepine da, men har hørt at det er et helvete. At du blir tvunget til å røyke hver dag pga smertene er jo bare kjipt :-(

Har du vært i kontakt med smerteklinikk?
Vis hele sitatet...
Det har jeg vært, og de anbefaler mindfullness og litt andre treningsøvelser for å få kontroll på hodepinen.

Sitat av revo85 Vis innlegg
Å være "kriminell" er en smal pris å betale for å mulig bli kvitt en av de verste plagene mennesker kjenner til
Det er mange miljøer som har tilgang til B+ , prosessen kan virke skremmende eller tidkrevende, men om du begynner med litt research så er du på vei
Vis hele sitatet...
Det har du rett i. Tenkte jeg skulle sette meg litt inn i bruken av sopp og kanskje prøve det. Vokser mye av det rundt her jeg bor.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke at det er en ideel kombinasjon, men og blande weed med en valium fjerner tankekjøret for min del fullstendig. Men så er det ikke å anbefale å gå på benzo daglig heller. Men i din situasjon så overveier muligens fordelene med ulempene, det for du ta en vurdering på selv. Uansett jeg føler med deg TS og håper du finner en god løsning!
Vis hele sitatet...
Mer medikamenter som jeg kan ruse meg på blir nok absolutt siste utvei. Nevrologen min er ikke så fan av at jeg skal bruke medisiner som man blir avhengig av. Og det forstår jeg forsåvidt. Har lyst til å prøve andre måter og løse det her på før jeg eventuelt begynner med flere medisiner.
Sist endret av Rumpelstilt; 20. august 2020 kl. 11:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.