View Single Post
Om det var meg ville jeg nok garantert hatt bilder av meg selv fra dagen når jeg våknet opp sykehus og et bilde av uttalelsen til legen hvor det står at jeg har mistet synet pga skaden han pådro meg, dette ville jeg spart på.

Videre er jo søksmål og erstatning en selvfølge, når det var ut av verden ville jeg gjort det mitt livs misjon å sørge for at alle av interesse viste hva slags ustabil faen han er, de bildene jeg tok vare på, de ville sendt til hver en eneste person som gjerningsmannen omgås, venner og familie, kjæreste, kolleger, arbeidsgivere. Sånn typ en til to ganger hvert år.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Jeg ble utsatt for noe lignende en gang. Og når jeg anmeldte det dagen etterpå, så ble jeg bare konfrontert drithardt av politiet med hvorfor jeg hadde stukket av fra stedet... Saken henlagt, velkommen til bygda. Mitt tilfelle fikk ikke like stygge konsekvensr som ditt, men det er var jo bare flaks, så i prinsippet er det nesten det samme
Vis hele sitatet...
Helsepersonell er pålagt å anmeldte slike skader så vidt jeg vet, det blir nok vektlagt litt mer.
Jeg regner også med at du er kjenning av politiet?
Da blir man heller ikke tatt så veldig seriøst..
Sist endret av Kjelldriver; 3. juli 2020 kl. 11:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.