View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så grow-supplier-dealer? Kan tenke meg at profitten ikke er like stor, men bedre å være på sikkre sida.
Vis hele sitatet...
Poenget er jo at du slipper å ta risken med at hundre folk går rundt med ditt tlf nr, eller wickr/telegram/facebook kontakt osv. Er ikke så veldig vanskelig for snut å bare åpne apps på tlf hos folk som de buster, og ja, de gjør faktisk sånt. Åpner facebooken og leser meldinger på tlf/pc osv! Har selv fått razzia av 1 år gammel facebookmelding de fant hos en dealer Det er ikke så trygt som man tror med krypterte chattetjenester heller, fordi veldig mange glemmer å sette på self-destruct på meldinger og har ikke passord på tlf, så i praksis er det bare å åpne appene og se gjennom kontakter/meldinger osv om snuten får tak i tlf.

Så jeg vil si det er verdt det, og et must om du skal kvitte deg med det tryggest mulig. Gå ned i pris og tenk at det skal være Win/Win. De tar risken med å deale og bli busta som første ledd.

Tror ikke det er lov å spesifisere priser her, selv om det hypotetisk sett bare er for å vise eksempler. Men jeg kan si såpass at grønt alltid har vært overprisa i forhold til kvalitet, så det skal være gode muligheter for å tjene en slant, spesielt nå som det er tørke.