View Single Post
Sitat av slaabrokk Vis innlegg
Tusen takk Ja, jeg har gått ganske fort frem i nedtrappingen. Fristende da det har gått så bra. Mestringsfølelse. Men ser veldig godt poenget ditt! Og tar det til etterretning.

Nå har jeg ikke dosert siden kl 11 i går formiddag. Kjenner ikke på noen abstinenser. Kun det vanlige, som apati og mindre gledesfølelse. Tenkte å dosere kl 11, da det har 24t. Og fortsette med det i noen dager før det er full stopp

Gått på en smell i dag. Ekke noe vits i å være uærlig på min egen tråd. Middag ute med kolleger. Disiplinen holdt ikke helt mål. Ikke brukt på langt Nær like mye som før nedtrapping, men klassifiseres absolutt som et tilbakefall. Men det betyr ikke at jeg ikke fortsetter med nedtrappingen. Kjenner jeg får vondt inni meg av å skrive dette. Men skuffer vel ingen andre enn meg selv.
Vis hele sitatet...
hei. du har vært veldig flink og gikk på en liten smell igår. hvis du ikke hadde fortalt om det og bare lata som ingenting hadde det vært ødeleggende for selvbildet ditt, da du ville fått ros for den dagen også, men du visste at du hadde hatt en liten sprekk. bra du er ærlig, det viser at du kan klare dette på egenhånd. ny dag, kjør på!