View Single Post
Trådstarter
19
Sitat av slappegodt Vis innlegg
En jeg kjenner var avhengig av GHB i ungdomsårene, det beste for han var å gå på avrusning. Anbefaler dette sterkt, han er ikke akkurat rusfri i dag, han holder fortsatt på med cannabis og xtc, men jeg mener det er steg bedre enn å fortsette å ruse seg på GHB! Lykke til! Du kommer til å klare dette! Fortsett å skrive hvordan der går!
Vis hele sitatet...
Jeg har gjennomgått både avrusning og behandling tidligere for andre ting. Om dette er noe jeg klarer på egenhånd, ønsker jeg det. Og det har jo gått over all forventning, så er jo ikke noe å lure på mer Ellers Tusen takk!

Og tusen takk til dere andre Om det er andre i samme situasjon som meg, så håper jeg dette kan motivere og gi dere et spark bak. Nå er det ikke sikkert en nedtrapping går like problemfritt for dere, som det tilsynelatende gjør med meg. Jeg vil anbefale avrusning på det sterkeste slik som dem fleste andre her.

Har slitt litt mer i dag enn i går. Første dose kl 0930. Kl er nå 1420. Har ikke tatt meste dose enda. Tenker å gjøre som i går å ta den kl 1600. Noe som hjelper veldig er å ta en treningsøkt for å få bort suget, og tankene vekk fra det. Det gjør også at en får litt mer gledesfølelse. Naturlig gledesfølelse Det er godt å kjenne på. Reseptorene er da ikke helt avslått

Det var egentlig ikke planen, men siden det gikk så bra, så landet jeg i dag på 6,5ml ned 2,5ml fra i går. Uten trening og genrell fysisk aktivitet hadde det ikke gått like lett.
Sist endret av slaabrokk; 29. juli 2016 kl. 19:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.