View Single Post
Trådstarter
19
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Det skader vel ikke å høre med fastlegen? Om det faktisk skulle være farlig å gå "cold turkey" etter et slikt forbruk så er vel det å ignorere legehjelp temmelig dumt. Jeg synes også det blir dumt å avfeie legenes kompetanse med å si at "De ikke har snøring på ghb". Hva får deg til å tro at du eller vi på freak har bedre kompetanse enn en utdannet lege? Men for all del... bare å kjøre på. Det er jo bare din egen helse det er snakk om.

Edit: Om det skulle være en ultraspesiell grunn for at du ikke kan søke legehjelp, så beklager jeg krassheten i innlegget mitt
Vis hele sitatet...
Jeg ignorerer ikke legehjelp. Jeg ønsker å prøve på egenhånd først av ulike årsaker. Om det mot formodning skulle bli altfor vanskelig, legger jeg meg inm til avrusning. Og som nevnt litt ovenfor her, har jeg allerede begynt nedtrapping. Altså ingen cold turkey. Oppfatter deg ikke som krass Men akkurat nå ønsker jeg å prøve dette på egenhånd, og vil gjerne høre fra dem som har erfart lignende, med et misbruk på ca samme tidsperiode.

I dag tok jeg første dosa kl 0900 (1 kork) 2 timer etter jeg sto opp. Neste dose kl 1330. Klokka er nå 1740, og har ikke tatt noen ny dose enda. Dette er en stor reduksjon i forhold til hva jeg pleier å ta, og det går overraskende fint. Kjenner på en trang til dosering nå, men tenkte å drøye til iallefall etter en økt på gymmen. Det blir da isåfall siste dose før kvelden. Kjenner jeg blir motivert over at det foreløpig går så fint.

Klokka er nå 1940. Har klart utsette siste dose for dagen med mange timer. 6,5t siden sist. I går tok jeg 23ml. Og I dag har jeg klart meg med 13ml totalt. Legger meg tidlig og bruker seroquel for å sove, så vet at jeg ikke kommer til å ta noe mer. Godt under halvparten av hva jeg vanligvis tar, og nesten halvparten så mye som i går. Og det har foregått nærmest smertefritt. Lover bra Kjenner at det hjelper meg å skrive litt om det her også. Litt terapautisk. Bryr meg ikke så mye om hvor mange som leser det. Men om noen har innspill eller noen kommentarer av noe slag, så er det hjertelig velkommen!
Sist endret av slaabrokk; 27. juli 2016 kl. 19:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.