View Single Post
Trådstarter
19
Sitat av GodBlanding Vis innlegg
Tror ikke Du finner noen som har hatt nøyaktig likt intervall som deg på dette. Når det er sagt så tømte jeg en gang 1,5 liter sterk GHB i løpet av ca 2-3 uker. Det skal nevnes at jeg også dytta i meg 100 1 MG xanor i samme periode. Jeg kan huske at jeg ble fysisk og psykisk syk på grensen til det uutholdelige i ca 1- 2 uker etterpå. Så ble det ganske fort mye bedre. Så jeg tipper det blir ekstremt hardt for deg første uka, før det gradvis avtar. Likt mye annet med andre ord. Men vær forberedt på en vond måned iallfall
Vis hele sitatet...
Takk for god tilbakemelding! Går ca 1 liter i mnd bra sterk GHB her. Ganske heavy blande Gro og Xanor En tøff periode i livet ditt?

Tok sist dose kl 1930 I går. En seroquel før leggetid, og sov som en stein. Kl er nå 0800 på morgenen, og jeg kjenner ikke så mye til abstinens. Men jeg går nok for en nedtrapping. Loggfører alle doser.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Tenkte å skrive her i går, men gav faen siden jeg ikke skjønner helt hvor du vil, og hva du har å tape? Har du barn? Hvis ikke ville jeg lagt meg inn på sykehus. Fuck rehabilitering om du ikke vil, men når du først bor i norge går det an å benytte seg av helsetjenestene. Bor du hundre mil fra butikken er det såklart litt kjipt å miste førerkortet også men. Hvorfor slite med det her selv, når du kan bare ligge å chille i en seng og bli overvåket av profesjonelle folk en liten stund? Ligge der og få gratis mat og legedop? Skjønner ikke helt hvorfor du gidder å gjøre hva enn du har tenkt å gjøre(?) alene. Høres ikke helt ut som du vet selv om du vil slutte eller ikke.... Men en pause gjør vel uansett godt? Så kan du dra hjem å drikke GHB etterpå igjen da, ingen som nekter deg det.

Nei, har ikke erfaring med å være på GHB 24/7 og er usikker på hva de gjør med kroppen. Men om abstinensene er en tidel av alkohol/benzo abstinenser, ville jeg lagt meg inn og tatt det som en pause i verste fall.
Vis hele sitatet...
Vet godt hvordan avgiftning er. Gjenngått det 2 ganger. Og ja, det er behagelig, trygt og godt. Men det er mange faktorer som spiller inn som gjør at det er absolutt siste utvei nå, uten at jeg skal gå nærmere inn på det. Ellers takk for responsen
Sist endret av slaabrokk; 27. juli 2016 kl. 08:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.