View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av ThinkpadX200 Vis innlegg
Bra greier. Det var klokt å bruke boolean modifier til å lage øynene og munnen. Jeg prøvde å gjøre det ved hjelp av sculpting, men det gikk som sagt dårlig. Jeg må nok innrømme at jeg er noe bitter etter å først bli utkonkurrert av deg for så å bli utkonkurrert av grimdoc for deretter å bli utkonkurrert av deg enda en gang . Jeg får vell bare komme i gang med et nytt render da .
Vis hele sitatet...
Takk, jeg har såvidt sett på sculpting men velger å konsentrere meg surface modeling enn så lenge. Sculpting er unektelig jævlig kult men jeg vet jeg må ta små steg og ikke bite over for mye på en gang, ellers vil jeg slite med motivasjonen.
Huff, du det der har jeg noe dårlig samvittighet over, jeg kan bli en smule manisk når jeg setter i gang med et lite prosjekt og det er absolutt ikke meningen å "1 uppe" deg!
At du prøvde å lage modellen med sculpting (for de som ikke vet) er jo en helt annen metode enn jeg brukte og krever andre ferdigheter, jeg håper du fortsetter med blender, det kan bare bli bedre fremover