View Single Post
Jeg sa til min bestevenn han fiik velge mellom meg og speeden, vet ikke helt hvor vi lander. Han har så mye penger til god dop. Jeg er fattig, men får nok av han når vi tar speed. Nå er jeg rein over en uke og det er deilig å føle normalt. Nyter morgenkaffen, med avslappende musikk. Alle får nok en gang, tror jeg har fått nok. Lykke til, ta vare på deg selv og barnet før han. IKKE la barne starte livet med en coket mann i livet hele tiden. Barnet trenger faren like mye som more, hvertfall gutter. Og min far er en klippe jeg alltid kan klatre opp på. Han er den beste. Husker mest han fra barnetiden, de første minnene mine er pappa.

Min beste venn er også min best venn, og jeg trenger at han kommer tilbake. Du trenger din mann, tenk gjennom hvordan du faktisk har det å vær ærlig med han og. Det går lettere for begge da, når en er dønn ærlig er ofte dne andre det. Min bestevenn ble min venn da han selgte hasj til meg, og var ung alkoholiker. jeg tok han inn og foret han, en yngre gutt. Han er så altfor voksen og ødelagt på 24år. Jeg er 35.... Har aldri vært i kjæreste forhold, eller hatt barn. Men tenk først på barnet du!

s
Sist endret av saviour; 7. januar 2020 kl. 07:47.