View Single Post
Sitat av Who? Vis innlegg
Men om du vil tro at jeg faktisk har svindlet denne personen så får det være din mening.
Vis hele sitatet...
Det er ingen som sier at akkurat du har svindlet akkurat denne personen. Det som hevdes er at dine bedyrelser om å ikke ha svindlet noen ilegges liten vekt siden posthistorikken din her på bruket er ganske spesiell.

Her er et bedre eksempel i så måte. Rett før jul var du så desperat i beit for noen tusenlapper at du oppretta den tråden:
Overtrekke konto - Hvilke banker?
Der viste du at du ikke bare er inklinert til å bedrive storstilt svindel av finansinstitusjoner i flertall for småbeløp, du avviste også alle kreative og gjennomførbare forslag om enkelt inntektsgivende arbeid, og du utviste mildt sagt dårlig forståelse av situasjonen og lovverket. Kort sagt virker det ikke som om du har bakkekontakt eller selvinnsikt.

Jeg har derfor ingen problemer med å tro at du kan finne på å svindle noen på finn på en så idiotisk måte at du faktisk blir tatt for det og så overbevise deg selv om at det aldri har skjedd. Jeg er neppe alene om å se det slik.
Sist endret av Myoxocephalus; 11. mars 2019 kl. 10:27.