View Single Post
Sitat av kombaten Vis innlegg
Ja vist det ikke skjer da er jeg bekymret. Plus det er en pen aksjons side som er nooglende populer som ble åpnet for en stund siden.



Det er sant, men. Man trenger noen til å skape data'n som blir det fysiske som blir en liten valuta først når rundt om 100 menesker som bruker det, og hvor mer som bruker og mindre det blir av den fysiske data'n hvor høyre blir valuta verdien. Også er det at hvor mere folk som bruker og kjøper den valutan hvor høyere blir den, og folket bestemer om det er verdt prisen og nå ser det ut som de fleste mener på det.
Så teoretisk kan det bare være 2 personer som bruker den valutan, så den vill enda overleve så lenge de 2 bruker den og kjøper mer for å få takk i den.
Eller jobber for den som er hva mining er generelt, at du arbeider med en pc eller noe annet som får takk i mere data som igjen blir til den valutan.

Så man kan si at det er fysisk men ikke på samme måte som seddel,mynter eller kort er.Jeg syns det er ganske facinerende igrunn. Har sikkert tatt mye feil men tror at meste parten er riktig.
Vis hele sitatet...

Jeg ville kalt det hel-digital valuta da, viss det er ett ord.