View Single Post
Sitat av Elixyr1980 Vis innlegg
Tusen takk skal du ha. Nei det her er det verste jeg har opplevd i hele mitt liv. Det er grusomt hele tiden og jeg er så redd.
Det blir ikke et problem å kutte ut Sobrilen. Jeg har allerede begynt å trappe ned på den også. Å ta 2 -3mg Rivotril om dagen er det samme som 200×25 mg Sobril, så det blir ikke vanskelig å kutte ut de når jeg er vandt til flere mg Rivotril. Jeg tar 3×25 mg Sobril om dagen nå. Tok 6×25 for 1 uke siden. Jeg bare aner ikke hvor lenge det her varer Det er så grusomt. Beklager om jeg skriver feil og usammenhengende. Jeg er bare helt surrete i hodet mitt
Hvor kan man skrive den dagboka du snakker om? Det hørtes ut som en god idé. Jeg elsker jo å skrive
Vis hele sitatet...
Hei igjen ! Husk at du må trappe ned på sobril på samme måte som rivotril ellers får du abstinenser. Følg en streng plan. Grunnen til at du ikke føler deg så bra enda er nok at du trapper ned for fort. Noen ganger er det bedre og stå på fks 25*3 sobril over et par uker for så å gå ned til 20*3 sobril i to uker også videre ned. Det er ingen skam og mange ganger nødvendig og trappe ned over lang tid. Spesielt om du plages med en angst som er vanskelig og håndtere.