View Single Post
Hei. litt usikker på om dette er rett tråd å poste i. For å komme til spørsmålene vil jeg bare fortelle litt kjapt om mine første tripper.

Begynte denne høsten å eksperimenter litt med fleinsopp. Leste mye om det og tenkte som så at psychedelica er noe for meg.
Første gang spiste jeg flein med en kompis som ikke har noen erfaringer med psychedeliske stoffer. Trippen min ble en del mildere enn jeg hadde planlagt, men var ganske lik slik jeg hadde forventet en mild tripp. (har spist 10 gram philosofers stones i mexico tidligere. Mild tripp det også, men ganske annerledes fra fleinen. Men da var også settingen en helt annen)

Andre gang. spiste jeg og eg en kompis, som er ganske erfaren innen psychedelica, 2 gram hver. Dette resulterte i en ganske heftig tripp vil jeg si. Litt annerledes enn hva jeg hadde forventet, men ikke på noen negativ måte. Vårt vennskap ble enda bedre etter trippen, fordi vi kom så "nær" hverandre, og hadde liksom noe felles som jeg ikke har med noen andre.

Tredje og til nå siste gang, spiste jeg 1 1/2 gram hjemme alene.
Var veldig usikker denne kvelden om jeg skulle spise eller ikke, da det ble litt stress med at jeg ikke fikk inntatt soppen før mye seinere på kvelden enn hva jeg egentlig ville. Skulle også kansje på fest denne kvelden. Hadde også hatt litt bekymringer denne perioden. Burde med andre ord bare droppe å trippe denne kvelden, men tenkte at 1 1 /2 kom til å gå fint, siden jeg hadde spist 2 gram sist gang.
Trippen ble mye heftigere enn jeg hadde regnet med, og det resulterte i en ganske kjip bad-trip. (forresten jeg røyker hasj hver dag, og hver av gangene jeg trippet, hadde jeg røykt. Vet at det ikke er så lurt)
Bad trippen startet ikke før jeg hadde tatt et par bong trekk, og jeg var på en måte trøtt, men når jeg lukket øynene gikk hodet helt i 100% så dere skjønner kansje at det gikk så det gikk.
Etter den trippen, Fikk jeg selfølgelig mer respekt for stoffet.

Men her er spørsmålet. Har lenge villet prøve syre, men er litt usikker, siden det kan vare såpass mye lenger enn flein. Står hvertfall det rundt om kring. Men han kompisen min som er erfaren, sier at han ikke føler at syre varer så mye lenger enn flein. Og at det er mye mer stabilt enn sopp. Så siden jeg taklet den trippen vi hadde sammen så bra, så burde jeg ikke være merr redd for syre enn flein. Hva er deres tanker rundt dette?
Vet jo selfølgelig at det kommer ann på doseringer. men tenke sånn generelt.

Beklager hvis det ble rotete og mye skrivefeil. Har aldri vært flink i norsk:P Men betyr mye for meg med seriøse svar
Kommer uansett til å være nøye med setting og alt neste gang jeg inntar noe slikt igjen. Men synes det virker litt skumlere å ta syre enn flein igjen. Fordi jeg har lest at det kan vare i over 12 timer.

Kommer heller ikke til å røyke hasj neste gnag:P hvertfall ikke før på slutten