View Single Post
per-ulv's Avatar
Trådstarter Donor
548
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Håper ikke du blir gjenkjent i speilbildet på det første bildet du la ut over her hehe.
Vis hele sitatet...
Hehe, se som eventuelt gjennkjenner meg vet hva jeg driver med. Om ikke så får jeg vel bare vente på at swat kommer og stormer døren min

Sitat av 5FDP Vis innlegg
Så jo små frekt ut det oppsette det. Flott jobb. Hvordan vil du si spriten blir? Alle mener at dem brenner bedre en pol sprit selv Om jeg kan kjenne hb smak. Hva gjør du etter brenning blander du ut med vann og siler? Brenner du flere ganger? Kjenner du anntydning til hb smak
Vis hele sitatet...
Jo takk, begynner å bli fornøyd med oppsettet nå.
Jeg drikker kun karsk. Renere karsk har jeg aldri smakt. Det sagt så stripper jeg først spriten, så kjøres den en gang gjennom kolonna. Kan fint blande ned til 40 og drikke det bart, men hadde virkelig skulle lagd nydelig Vodka hadde jeg ikke gjort det på sukkersats. Hadde og polert spriten en runde i kull.
Jeg aner ikke hvordan andre sin sprit smaker, da jeg kun har smaker på min egen sprit, mange år siden jeg har kjøpt dårlig hjemmebrent. Det jeg kan si er at jeg aldri har smakt slik hjemmebrent FØR.
Vet ikke om du ble så mye klokere på svaret?
Sist endret av per-ulv; 4. mai 2022 kl. 23:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.