View Single Post
per-ulv's Avatar
Trådstarter Donor
548
Sitat av plater Vis innlegg
Her svarte du helt perfekt på alt jeg lurte på!
Kudos!

Men er det noen som kan linke til sider/artikler/forskning/fakta som tar for seg svovelforbindelser som blir nøytralisert av kobber. finner lite om det.
Jo mer kunnskap jo bedre
Vis hele sitatet...
Flott at jeg kunne være til hjelp

For å være ærlig så har jeg ikke peiling på det med kobber, annet enn hva jeg har hørt andre si og anbefale.
Sikkert noen som kan kjemi og kan utdype vedrørende kobber?

Vet noen hvor mye sats man kan gjære på et lite soverom (der man selv sover) før det begynner å bli farlig med tanke på CO2?
Vis hele sitatet...
Hehe, har ikke noe vitenskapelig å komme med her heller, men tviler på at det er et problem sålenge du har luftsirkulasjon i rommet.
Du sover vel ikke i et helt innestengt rom uten noen form for utbytting av luft? Isåfall tror jeg du bør gjøre noe med det, før du i det hele tatt begynne å gjære noe som helst der inne

Har gjort litt research om kobber, og uten tvil, så bør ha noe kobber i kolonna!
Kan lese om det her: http://homedistiller.org/equip

Ikke noen vitenskapelige artikkel, men det ser vitterlig ut til at noe kobber er positivt for sluttresultatet. Bare ikke la det oksidere
Sist endret av per-ulv; 31. mars 2016 kl. 02:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.