View Single Post
Skal svare mest mulig besinnet etter jeg akkurat så det bilde av den ungen fra Jemen som ligna et skjelett.

Fokuser på en langvarig, sunn livsstil fremfor kroppen din, så følger den etter. Hva blir den neste feilen du må «rette» opp i, som uansett kommer når du blir gammel?

Hysterisk drittfokus på overflate om dagen som ødelegger psyken til blant andre TS og utallige andre unge og usikre mennesker i rent profittjag provoserer meg ganske mye. Kjenner til en privatpraktiserende kosmetisk kirurg som faktisk fikk alle fingrene knust, én etter én, i ei skrustikke fordi han egentlig burde vært slakter og ødela flere småjenter ned i sekstenårsalderen. For livet. De bildene du ser er selvfølgelig topp 1 % estetiske resultater i tillegg til kameratriks, omtrent like troverdig som før og etter-bildene fra TV-Shop.

Invester i litt psykisk behandling først og se om det hjelper. Mye billigere er det også. Lær å elske deg selv, tenk hva du ville gjort for en bror eller søster i samme situasjon så har du et godt utgangspunkt. «Skinny-fat» høres ut som en meme funnet på av de private plastikkirurgenes kommunikasjonsbyrå, mens dysmorfofobi er en reell lidelse du kan behandle med prating istedenfor kniv.

Spis bra og beveg deg så følger kroppen etter, og skaff deg gjerne en viktigere, men gjerne fysisk hobby. Treningsnerding er omtrent som å være opphengt i tannpussing, tågneglklipping eller andre mundane men nødvendige rutiner spør du meg. Sykt uinteressant

Selvtillit har mye å si. Folk rundt deg studerer ikke din kropp nøye, de er alt for opptatt av sin egen, om de i det hele tatt bryr seg. Dette fikser du, lykke til!