View Single Post
Trådstarter
120
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Akkurat det med å ligge i underskudd er jeg litt usikker på. Tror nok personlig jeg ville valgt å ligge smått over, slik at du får mer msukeltilvekst. For det vil hjelpe kraftig long term. Og hjelper veldig godt på motivasjon og se fremgang i styrke, at det blir økning jevnt i alle øvelser. Nyt den fremgangen du har nå og forsøk å legge på litt ekstra kcal.

Bra du styrer unna tomme og næringsfattige kcalorier. Det ville vært morsomt å se det gjøre en greie av keto. Feks at du kjører en egen keto tråd her på forumet. Så kan du poste litt erfaringer, og få ned sort på hvit hva som skjer og hvordan den går. Har troen på at du vil få godt betalt for å styre unna karbohydrater. Spesielt om det stemmer som en her sa at du ligger opp mot femten kilo over normalvekt. For det er jo mye ekstra å drasse på, og kanskje vil du se fettet bare renne av på keto. Og gjør du en greie av det og skriver om det så holder du deg selv litt ansvarlig også. Ikke like lett å falle av lasset om du vet du skal poste verdiene av ketosemålinger på forumet den dagen.

Nå skal jeg ikke gnåle mer om keto, du gjør det du føler for. Bare husk at det å kjøre for lite kalorier kan slå uheldig ut, for kroppen kan ta det som tegn på hungersnød og gå i sparebluss, slik at kroppen faktisk lager ekstra fett.

Lykke til uansett hvilken vei du velger. Dette klarer du helt fint uten fettsuging og kirurgiske inngrep. Du er alt i godt igang så det er bare å fortsette.
Vis hele sitatet...
Så det er en reel mulighet for at fettet kan forsvinne raskere ved keto? Er det ikke bare kalorier inn/ut som gjelder? Eller er det faktisk bevist at mye karbohydrater gjør deg feitere?