View Single Post
Sitat av SplAna Vis innlegg
Det jeg lurer på da er:
- vet noen om noen SERIØS linje/studie innen/relatert til noe av det ovennevnte, som IKKE krever så mye forkunnskaper (dvs at det er repetisjon av nødvendig naturfag/matte/fysikk I UTDANNINGEN?)
- hvis ikke: Fins det noe rimeligere alternativ enn type Sonans osv? Vil ikke betale mange titusener for en karakter, for et studie jeg bare TROR jeg kanskje vil (man blir ikke RIK av å være ufør...). Jeg kan ikke ta matte som nettstudie, da vil jeg ikke forstå. Engelsk og sånne fag hadde vært noe annet.
- noen som har erfaring med å ta opp fag med andre elever som er halvparten av din alder (eller rettere sagt, være "gamlisen" i klassen)? hvordan var det? Er det levelig? :-P
Vis hele sitatet...
-Nei (vet ikke), og jeg synes ikke du skal la forkunskaper styre valget ditt.

-Voksenopplæringen der du bor er nok det rimeligste alternativet. Fylkeskommunalt tilbud. Uten undervisning er det å melde seg opp som privatist.

-Jeg har gjort dette med +10 på din alder. Da er du litt gamliss uten at det trenger være noe problem. 30 er ikke noe, da er du bare i øvre del av snittet. Når jeg gikk ingeniørfag så var snittet langt oppi tjueåra. De færreste er 18 rett fra vgs. På Voksenopplæringa er bredden enda større. Det er det gamlisser.
Sist endret av Dough; 24. februar 2020 kl. 01:50.