View Single Post
Trådstarter
11
Tusen takk for at dere gidder å svare meg. Jeg tok ikke mer speed, men er fortsatt våken. Har heller ikke tatt benzo. De siste timene har jeg fått en intens kvalme som gir seg ganske raskt, men kommer tilbake igjen og igjen. Jeg kastet opp det lille jeg hadde i magen for en halvtimes tid siden. Aldri hatt det sånn av speed før, men merker at jeg fremdeles er påvirket. Nå er det ikke gøy lenger. Jeg har kjempehøy puls og svetter. Hvorfor har jeg blitt kvalm først nå? Kan det være starten på nedturen?

Det er tydeligvis veldig virkningsfullt å bli satt litt på plass av dere her inne, for nå angrer jeg så mye at jeg har klump i magen. Dårlig samvittighet ovenfor meg selv på en måte, at jeg kunne gjøre det her mot meg selv... Jeg skammer meg, selvom dere ikke vet hvem jeg er.

Jeg vil jo egentlig ikke det her. I den tilstanden jeg er i nå er det ingenting som frister mindre enn å ruse seg, heldigvis. Nå har jeg hatt sprekken min. Aldri igjen.

For ordens skyld: kompisen min kommer ikke til å kjenne meg igjen her inne

@krystallkongen Jeg har heldigvis over 20k igjen. De er satt over på en konto jeg ikke disponerer selv.