View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg tolker det dit at du faktisk tilnærmet har mistet all mening og glede i livet som følge av snusslutt? I så fall må du jo ha hatt disse problemene før du sluttet å snuse, ettersom du ikke har endret noen av de andre vanene dine.
I dine villeste fantasier, hva slags liv skulle du ønske du levde?
Hvor hadde du bodd?
Hva slags aktiviteter hadde du drevet med og med hvem hadde du bedrevet dem med?
Er du fornøyd med utseendet og vekten din? Vektnedgangsprosjekter og/eller styrketrening for å bli svær kan være veldig gøy og belønnende for psyken.
Har du en romantisk partner eller ønsker du deg en?
Vis hele sitatet...
He he he. Det er umulig å leve ønsket liv akkurat nå. Corona. Jeg tar det fint. Jeg er ikke den eneste rammede liksom. Jeg må ta en dag om gangen og kanskje redusere forventningene dette året, som veldig mange andre.
Jeg har et romantisk forhold, men i fantasien. En skuespiller, blir aldri noe. Synes bare han er veldig fin.
Er ikke lenger så forelsket, i en som bor laaaaangt unna.
Jeg er forbøyd med min undervektige kropp. Det har jeg aldri anstrengt meg for. Jeg trener for å få mer muskler, ikke building, men bli fastere, og jeg har resultater. Men jeg vet ikke hvor mye trening som skal til før man får skader. Jeg har holdt på hver dag i 3 uker nå.
Lærer språk. Men ellers, bare.... gjøre noe.
Å ha snus å se frem til, er ganske digg. Problemet med den er bare at når jeg vet den er tilgjengelig tar jeg bare for å gjøre noe......ikke nødvendigvis fordi jeg har så lyst på