View Single Post
The world is my enem
94
Til trådstarter.
Jeg kjenner meg veldig godt igjen i din historie. Jeg var også like tidlig på an, siden jeg var 13år har jeg så og si ruset meg daglig til å begynne med kun hasj så gikk det vel en ca 3år før jeg satt med nålen i armen, året etter det igjen begynte det som jeg angrer mest på i hele mitt liv nemlig Heroin. Du er fortsatt ung og har og kan faktisk fint finne din identitet så lenge du gir deg nå mens leken er ikke god men ok.. Selv så vet jeg ikke hvem jeg selv er utenom en junkie det er det eneste livet jeg vet og jeg sliter derfor vanvittig selv med å lære å leve livet riktig og ikke minst lære min egen kropp, ettersom den har vært bedøvet hele mitt voksne liv. Jeg prøver for tiden for ørtende gang og komme meg av "opiat", jeg sliter derimot ikke så veldig mye med rusug som jeg gjorde når jeg var yngre da rusuget kunne bli så sterkt at du nærmest hadde solgt din mor for å kunne rømme vekk i rusen en time eller to. Men min største skrekk denne gangen er det at jeg tydeligvis har trappet meg såpass ned nå, at jeg begynner å kjenne på følelser jeg ikke har kjent på siden jeg var guttunge og det er både ekkelt og godt samtidig. Jeg sover heller ikke særlig om natten da jeg blir liggende å tenke på alt som har skjedd opp igjennom livet, ting mellom himmel og jord som jeg har fortrengt og tenker jeg ikke på det når jeg er våken, så kan du banne på at om jeg er så heldig å klarer å sovne inn så kommer de merkeligste drømmer som kan bli heftig når man vanligvis aldri drømmer. Når det kommer til stoffene du går på så er vel amfetamin og kokain mest en psykisk avhengighet om du ikke har brukt det daglig over lengre tid, om man har det, så kan det bli tungt men ikke tyngre enn at man føler seg sliten og må nok regne med å være dødtrøtt i en 2 -3 dager når det gjelder rivotril trapp deg så langt ned som mulig men det skal ikke være umulig, selv har trappet frivillig ned på xnanor og får å si det sånn det var ikke det Værste jeg har vært borti i forhold til heroin så synes jeg ikke det var så vanskelig ps jeg er 31år nå.
Masse lykke til, dette fikser du, bare du gir deg med stoff jo fortere jo bedre ikke vent til det er for sent i ditt tilfelle vil jeg si det er rundt 25 år jo lenger du venter jo vanskeligere vil det bli, lykke til ��