View Single Post
For mange år siden da GHB var en ny greie klarte jeg å bli hekta på det. Vi brukte det da som et ledd i styrketrening. Bro-Sciencen sa at man fikk kroppens egenproduksjon av veksthormoner til økes noe voldsomt. Dette var naturligvis bare noe vas, men det forstod vi ikke da.
Etter et halvt år tid ca med konstant bruk (hver 3-4 time) begynte bivirkningene å dukke opp. Først som et vanvittig sug mot å innta ny dose, deretter som svettesymptomer og prikking over hele kroppen. Dette kulminerte i at abstinenssymptomene ble høyfrekvent piping i ørene. Denne pipingen ble stadig høyere jo lengre det gikk fra siste dose.
Til slutt forstod jeg at her måtte jeg ha hjelp- På den tiden visste leger og andre fagfolk ingenting om dette, så da jeg kom til sykehuset ante de ikke hva de skulle gjøre.
På forhånd av mitt sykehusbesøk hadde jeg funnet en artikkel på et Amerikansk forum som snakket om noe som lignet dette, og hvordan man kunne lindre symptomene. Sykehuset medisinerte med først med solide mengder Valium intravenøst. Dette foregikk i omtrent et døgn. De trappet deretter ned doseringen gradvis til symptomene var borte.
I ettertid har jeg brukt litt GHB, men bare ved enkeltanledninger. Dette har ikke bydd på problemer heldigvis.