View Single Post
er vel både bra og dårlig der, men de er seriøse så vil tro det meste er bra.
seedsman er en frøbank og breeder, altså de kjøper inn bulk med frø av andre breeders (frøbank delen), men lager også sine egne strains.
selv er jeg frelst av RQS (royal queen seeds, en breeder) sine gener, noe seedsman fører og sender til norge, så det kombinert med hvor proffe seedsman er som frøbank (kundeservice, levering osv osv osv) har det vært den beste veien å gå for meg.

har også fått med no freebies av seedsman sine egne gener (feminisert auto diesel mener jeg) som var skikkelig bra gener for guerilleyrking ute i norge, men fikk ikke sett yield og potens da noen fant de og rapporterte til onkel blå -_-
men skal du være sikker så bare søk opp breeder og strain, sjekk grologger i growdiaries o.l så kan du ikke slå feil med seedsman.

hva post restante gjør el ikke gjør i sverige om de finner frø og at du er fra norge vet jeg ikkeno om, men høres svada/noia ut at de kontakter snut i norge om noen bestiller noe til sverige som er lovlig i sverige. men som sagt, denne delen vet jeg ikkeno om da jeg ikke benytter meg av det, så forhåpentligvis har noen andre her noe de kan linke svart på hvitt for deg om du ikke finner det selv i mellomtiden, og da vil sikkert noen andre her få nytte av å se det svart på hvitt i fremtiden