View Single Post
Sitat av lidran Vis innlegg
Noe sier meg at du kanskje ikke «kjenner» allemannsretten så godt som du tror.

Håper rasket deres blir demontert og fjernet så raskt som mulig etter at dere har jobbet og slitt med å få det opp. For oss som er glad i friluftsliv er det lite som er mer irriterende enn folk som tar seg til rette og tror de har hevd på gode leirplasser.

Selv «freaker» kan og bør oppføre seg som folk.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hvor du kommer fra og ønsker svar på 3 ting, Hva syntes du om turistforenings hytter og stier? Og hva syntes du om klopper? Hva vis det var i min egen skog?

Sitat av DigitalAnarchy Vis innlegg
Synes ikke dette er så galt tbh. Jeg er svært glad i naturen og ferdes ofte i den, men er ikke så interessert i å nyte mitt friluftsliv noen titalls meter ifra en bilveg myntet på transport av tømmer. Synes ikke OP er i veien for oss som nyter skikkelig natur, heller ikke særlig i veien for folk og fe ettersom det er en forlatt og isolert plass hvor det ikke drives tømmer uansett. Ved tømmerveg er jo et vesentlig inngrep i naturen allerede begått.

Generelt sett er jo det å bo i et gapahuk i skogen mye bedre enn mye annet vi holder på med til daglig. Sitter man på sin iphone og klager på noen som bor i skogen fordi man "ødelegger for andre" bør man kanskje tenke seg om to ganger.


Er interessert i hvilke hensyn dere tar mtp. søppel osv, og hva motivasjonen er for dette i utgangspunktet?
Vis hele sitatet...
Motivasjonen er at vi begge elsker friluftsliv og har vært på mye turer, men men pga tid og familieliv er dette den enkleste løsningen for oss begge. Ang hvilke hensyn vi tar så brenner vi alt søppel og hvis vi må fjerne oss vil det kunne gjøres på en dag.
Sist endret av Sterol91; 30. desember 2018 kl. 23:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.