View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Wow! Rett i angrep. Synes folk kan spørre og diskutere hva de måtte ønske knyttet til tema. Om du synes det er negativt er irrelevant.

Forøvrig synes jeg det var et interessant spørsmål. Er dette langt ute i "gokk"? Jeg tenker på ressursene man investerer i å bygge, sett mot hvor fort pålegg om å rive det som er bygget på noens grunn.
Vis hele sitatet...
ja, det stemmer nok ,men man trenger ikke belæres vær eneste gang man velger og lage en post her.

Det er ikke langt ute i gokk det er faktisk ganske nærme en "offentlig tilgjengelig" tømmerbil veg. ca 6-700m
men pga terrenget så er det en plass det ikke kommer til og bli hugget og ingen går der. Det får vi også bekreftet av mengden dyre spor.
Hvis vi blir tatt må jo jo rive men siden det mest vil bestå av presenninger tau og treverk er det bare og brenne det opp.

Sitat av påla Vis innlegg
Skal dere sette opp hver deres gapahuk eller bygge en solid og permanent hytte? Type lafftehytte?
Vis hele sitatet...
Vi skal sette opp vær vår "bolig" "gapahuk" "hytte" For oss er den permanent det kommer til og bil satt inn vedovner, slik som vi hadde på det forgjelde plassen.

Jeg vil denne gang lage noe jeg har kaldt "semi lafte" det jeg bruker levende trær som en del av konstruksjonen og bruker presenninger og hon bord til resten.