Tråd: Psykadelika
View Single Post
Hei, mitt første innlegg her!

Jeg har fulgt litt med på psykadelika-diskusjonen som har vært i media den senere tid og jeg synes den er veldig interessant.

Det siste halvannet året har jeg slitt med å finne meg selv, og er nok i en liten mellomfase i livet mitt(har nådd 30 åra). Jeg har nok hatt det ganske tungt det siste året, men jeg er i full jobb og trener regelmessig. Jeg har nok vært/er litt deprimert, men samtidig har jeg oppturer. Men jeg kjenner på at jeg vil prøve å få en dypere forståelse av visse aspekter i livet. Jeg har aldri vært i et miljø hvor rus var i sentrum, men jeg har hatt en bror som har drevet på med litt forskjellig. Jeg har selv røyka noen dusin jointer, prøvd kokain og amfetamin et par ganger men ikke noe mer enn det. Jeg er en fredelig kar, noe sjenert men samtidig ikke. Jeg har lav selvfølelse for tiden. De siste 6 mnd har jeg hatt et noe økt alkoholforbruk, og jeg har selvmedisinert meg på alkoholen - noe jeg ikke liker. Jeg har alkoholisme i familien og har mye vonde opplevelser og tanker rundt dette. Jeg er åpen med mine nærmeste om at jeg drikker for mye, og jeg vet selv at dette er noe jeg skal prøve kutte ned på.

Jeg har et sterkt ønske om å prøve psykadelika i nærmeste fremtid, jeg har lest mye om dette og føler det vil være noe jeg virkelig kan trenge eller ha nytte av. Jeg vil prøve dette med en god venn/venninne, i en setting med knall musikk og fin stimuli.

Ut ifra hva jeg har fortalt, er dette noe dere vil anbefale meg? Hvilke typer vil dere anbefale og evt. fremgangsmåte?

Tusen takk! :-)