View Single Post
Hvorfor ikke FrP? Men hvorfor i allverden må man stemme FrP spør jeg, det finnes alternativer som er mindre populistiske.. Jeg fant nettopp nå bare én av veldig mange grunner til å aldri noensinne stemme på det partiet;

Hege Jensen, andrekandidat på FrPs liste i Hedmark fylke, frykter nemlig at nynorsk fører til kriminalitet. Hun mener at innvandrere som *må* lære nynorsk blir frustrerte og lei seg, og ender opp som kriminelle. Au da.

([COLOR="Gray"] bare for å nevne det; jeg tror ikke det er den (helprofesjonelle) ledelsen i FrP nedi Oslo/Tinget som er problemet for partiet.. Ja, Siv er litt høyrepopulist, men hun treffer bra på endel saker også skal vi være ærlige. Det store problemet med FrP er den skrullete grasrota-delen deres, som dessverre også den dag i dag har mange rabiate, skrullete, norske hillbillier. Ikke dermed på noen måte sagt at hele grasrota består av tullinger, men det er svært få andre partier som har så mange løse kanoner innad. Jeg tror mange hadde sagt seg enige i dét.[/COLOR])
Sist endret av aeon_illuminate; 1. september 2013 kl. 18:02.