View Single Post
Hei

Leste en artikkel om det å jeg kan gi deg dette svaret som mulig årsak.

vitamin c and blood sugar work together in your metabolism, somehow this helps the body absorb and distribute adrenaline, and helps the adrenal gland function more properly. I don't know exactly how all of this works, when you take acid or shrooms, through your stomach or maybe just in your bloodstream, your body recognizes it as adrenaline and somehow absorbs it in a way creating a biochemical reaction, then your blood takes it up to your head, past the blood brain barrier, and into your brain and your brain recognizes it mostly in your seratonin receptors, and i think somewhat in your phenethylamine receptors, which is related to the process of your body absorbing and recognizing it as adrenaline(norephinephrine)

Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei,
Først vil jeg si takk til TeliaSuger for informasjon. Dette skal jeg ha med meg i tankene videre.

På den andre siden vil jeg med dette erfare at injeksjon av LSD hverken gir noe bedre eller mer rus. Tvert imot forstår jeg veldig lite. Etter injeksjon av 150ug (med sukker) og umiddelbart oralt inntak av 300ug er lsd-rus nesten fraværende.

Er det noen som har noen mulige hypoteser på hvorfor det heller har utviklet seg i null-rus-baner enn rus?
Vis hele sitatet...
Bare klipp og lim fra et forum som jeg søkte opp
Sist endret av TeliaSuger; 14. oktober 2017 kl. 17:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.