View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av nso Vis innlegg
Litt av poenget til posterne over er vel at alle kidza idag har vipps. Hvilke konkrete alternativer er det du har i tanke? Forøvrig ser det ikke ut til at vipps har noe api for integrasjon på webside
Vis hele sitatet...
Jeg ser absolutt fordelen med at Vipps er noe som er populært, men en standard sms betalingstjeneste er jo like effektiv, man trenger jo ikke en app en gang.

Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
Fåfengt? Lett å velge andre alternativer? Ja, det er lett å velge andre alternativer. Men det å "vippse" er en del av dagligtalen til de fleste nordmenn så skal du komme med noe slik. Var jo overraskende at det var akkurat deg da.
Vis hele sitatet...
Jeg ser jeg må vente en stund på svar fra deg på dette. Ærlig talt skjønner jeg lite av innlegget ditt, men jeg vil prøve å svare:
Fåfengt, ja i den forstand at om vi velger å gå bort fra Vipps så gjør det ikke absolutt noe merkbart inntrykk på DNB som bank, eller deres investeringspraksis.

Jeg henviser til svaret ovenfor på neste punkt.

Den siste setningen skjønner jeg faktisk ingenting av, insinuerer du at jeg er en magnat som investerer i suspekte industriprosjekt i urbefolkningsområder? Eller er det faktum at jeg bor i Norge, som du påpekte i PM'en du sendte meg, som visstnok er et veldig korrupt land i følge dine standarder? (noe vi ikke kan se særlig bevis for, ref Transparency corruption by country ).
Sist endret av Dodecha; 12. november 2016 kl. 21:01.