View Single Post
Sitat av Broderbeta Vis innlegg
Her har du det jeg mener med 'god fisk'; du regner med at dette er legit, de er jo eksperter og du er en vanlig fyr som ikke har noe peiling. Det koster sant nok noen ekstra kalorier å få seg litt peiling.

Vi begynner altså å puste gjennom et filter. Noen har allerede gjort det i flere måneder, 8-10 timer hver dag, selv om de som har peiling sier at det ikke har noe for seg.

Begynner å lure på om de bare tester noe lignende AI-software som kan gjenkjenne et ansikt selv når det er dekket til.

Sa ikke at jeg tror det, men hvor usanssynlig er det egentlig?



Jeg følger også regler, holder avstand og tar antibac på butikken, men som flere og har nevnt så er det mest av høflighet, og/eller frykt for å bli uglesett. Det koster meg også minimalt.
Vis hele sitatet...
Legit eller ei. Jeg har ingenting å tape på ved å bruke disse rådene. Det er ikke akkurat som at jeg gir vekk en del ut av "friheten" min ved å bruke munnbind og antibac.

Jeg ser hva du mener, men jeg føler det er en win-win for meg, jeg følger rådene, kanskje virker det, maybe not. Men igjen har ingenting å tape på det.
Sist endret av eRixn; 22. desember 2020 kl. 17:19.