View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det kan godt være, men så er du en levende mikroorganisme som er så heldig at du er i stand til å tenke selv. Du trenger ikke at jeg forteller deg hvorfor tankene dine surrer som de gjør og hvordan du skal forholde deg til dem.

''Moraliserende'' er ikke nødvendigvis alltid en dårlig ting, selv her inne på freak. Å inneha moral og etikk er i det her tilfellet ikke et valg som reflekterer på noe annet enn deg selv, det er ikke min sak, det som er min sak derimot er at jeg blir nødt til å forholde meg til andres dumheter i tillegg til at de spytter meg i trynet ved å ikke kunne svare for det.

Hvis du er så mottagelig at du lar lystene dine påvirkes av bokstaver du utsetter dine egne øyne for på nettet så burde du revurdere det standpunktet du har tatt ifht. ''moraliserende'' tankegang.
Vis hele sitatet...
Jeg må en gang til påpeke at du bruker ordet 'mikroorganisme' feil. Du som anklager andre for å skippe biologitimer

Mitt poeng i mitt forrige innlegg var at måten du forsøker å formidle ditt ståsted på er nedlatende og virker mot sin hensikt. Jeg gjorde det på en litt vrient måte, beklager hvis den var vanskelig å tolke korrekt.

Forresten - alle mennesker påvirkes av bokstaver de utsettes for, det er jo litt av poenget med å lese noe. Skjønte ikke hva det har med moral å gjøre.