View Single Post
Trådstarter
18
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Veldig enkelt er kroppen full av masse knapper. Når du tar amf og cannabis så treffer de sine knapper. Så er knappene skrudd av i en periode før de skrus på igjen.

Du klarer ikke trykke på alle knappene samtidig, da er du dæv uansett.

Skader har blitt gjort ja, men fy som enkelte kommer seg. Helt vilt hvor stor forskjell det er å holde seg edru over tid.
Vis hele sitatet...
Er det de jeg har rundt meg sier også, men jeg mener bare å huske at man ikke kommer seg, noen som vet noe om det?

Evt noen som har mistet venner/bekjente pga narkotika (ikke pågrunn av overdose) men pågrunn av noe annet som skjer med hjernen ?

Sitat av FriFugl Vis innlegg
Ting tar tid. Du må finne noe å erstatte rusen med. Noe som stimulerer hjernen på en sunn måte. Gå på fisketur og fyr opp ett bål. Sånne ting.
Vis hele sitatet...
Problemet er at jeg tror jeg har en permanent hjerneskade eller noe lignende, lurte egentlig på om det er vanlig det jeg sliter med eller om jeg virkelig er en av få som har ødelagt hjernen sin.
Føler ikke at noe hjelper uansett hva jeg gjør, vist jeg gjør mye fysisk så blir jeg helt gåen uten at det blir noe positivt ut av det
Sist endret av BorteBø; 21. mars 2024 kl. 21:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.