View Single Post
Sitat av ChilAs Vis innlegg
Jeg røyker ikke hasj lenger. jeg sluttet med det da jeg følte meg psykisk avhengig av det, og det fucket med hodet mitt på noen steder samtidig som jeg fikk en realisering. Vil det ikke være verdt å si det hvis jeg nevner dette?

Hva om jeg blir spurt om jeg har prøvd hasj, ritalin/medikamenter. Skal jeg bare si nei? Jeg føler for meg selv er litt av sammenhengen hvorfor jeg vil snakke med psykolog og for h*n til å forstå kan hjelpe. Jeg vet ikke
Vis hele sitatet...
Har du fått hasj, Ritalin eller andre medikamenter utskrevet av lege? Ut ifra posten, så har du ikke det, og da er du per definisjon misbruker.
Hva om du forteller eksakt om alle problemene / symptomene du har, og at du har lest på Internett at da kan det være xxxxxx. Du kan også slenge på at du har en bekjent med samme problem, og at han fikk diagnose og medisiner (ikke nevn hvilke), og han ble frisk.
Det tar sikkert en stund før du er diagnostisert, hvis du da ikke tar deg råd til en privatpraktiserende psykiater - husker ikke navn på vedkommende, men han tar ca 8000 kr, for å sjekke hvilken diagnose du har. Ikke sikkert du får diagnose på ADHD, ikke sikkert du får medisin, men verdt pengene hvis du blir bedre.
Igjen så vil jeg nevne at straks du nevner ,hasj, knark, narkotika, Ritalin i de miljøene, så er du en misbruker, og blir sannsynligvis innrapportert til fylkeslege, du kan glemme militæret hvis de får greie på at du har røkt hasj, og sist men ikke minst, så vil du kunne bli behandlet for ditt misbruk, fremfor dine virkelige problemer / symptomer. Din psykolog vil antakeligvis ikke Forstå at dine forsøk med Ritalin løste alt.
Sist endret av Perereca; 6. januar 2017 kl. 16:44. Grunn: Litt mere å tilføy