View Single Post
Yess, back in the days så hadde jeg det veldig mye morsomt med at jeg hadde en venn jeg stolte mye på. Vi delte ei veninne som hadde en drøm/fetisj om å bli manhandlet av flere menn samtidig, holdt nede, bundet fast eller bli holdt av den ene mens den andre klådde og forsynte seg. Og hun hadde en "skitten hemmelighet" om å oppleve double penetration. For henne var det følelsen av å føle seg hjelpeløs og bli brukt som leke for andre uten noen mulighet for å forhindre at det skjedde mot henne på enten amf eller mdma.(og ja vi hadde selvfølgelig kodeord for om hun virkelig mente "nei").
Så vi hadde kroker i senga, i veggene og i taket der hun satt fast og måtte fint finne seg i 6 timers lek og morro. Når det gjelder en annen venn av meg som fortsatt var jomfru i en alder av 25 så bestemte jeg meg for at det skulle jeg gjøre noe med. Så jeg inviterte ham med på dette og instruerte ham i hvordan han skulle gå frem mens vi var på speed og hun satt fastlåst, lot ham utforske, jeg lærte ham litt basic med kontrollteknikker som hvordan og holde noen etter håret, etter nakken og hvordan å bruke noen slagredskaper på henne.

Bare det å holde jenta fast mens jeg kommanderte ham til hva han skulle gjøre med henne får det til og krible i meg enda.
Han hadde ingen kunnskap om hvordan og gi oral til ei jente, så jeg forklarte ham det i detalj og viste ham hvordan han skulle bruke munnen, og spesifikt hvor, og han klarte og få henne til og komme på første forsøk. Da var jeg mektig stolt av både megselv og ham

Når det gjelder mdma er jeg mer i kose/stryke/cuddle/spoone humør, da er det mer tillitt/intim kontakt som er greia med meg, men med speed så er sexlysta nesten helt ulidelig for meg. å tilfredsstille henne om og om og om igjen, ikke gi henne noe fred, jeg bruker alt fra vibratorer til tunge til tunga blør. Og om jenta er inn i det, brukes tau, mansjetter og andre morrosaker hun sier hun liker. Det å kjenne til jentas fetisjer er det som tenner meg mest, da det gir meg mest glede å se på responsen tilbake at det som skjer er en fin ting for begge/alle.
Det Er mange menn som er skeptiske til trekant med andre menn, da de, selv om de er hetrosexuelle er redde for å bli stemplet som homosexuelle, eller bli dradd inn i lek med den andre mannen, noe som kan gjøre det kleint om man ikke snakker sammen i forkant. Noe som er synd, men for mange menn er det ett veldig sårt tema. Mange menn klarer ikke si ja takk til en finger/tunge i rumpa engang i frykt for å fremstå som underdanige/ homosexuelle, for rumpa er meget "ulovlig" og sårbart tema
Men man skal respektere hverandres grenser der, selv mannens, er han straight, så fokuserer bare begge to på dama, og ikke hverandre.

Og ja på både speed og mdma så er jo filtrene og hemninger dine kraftig redusert, så det er jo da mye lettere for å prøve ut ting man vanligvis er flau over å spørre om og å være ærlig om fetisjen og interessene sine. Det er utrolig befriende og givende bare det å sitte og PRATE om sex og hva man liker og ikke liker, erfaringer og tips til ting med andre uten Å sitte med følelsen av at du blir dømt for å være sær eller rar. Selv har jeg kraftige sperrer og er veldig introvert/beskjeden edru. Mdma og speed fjerner det filteret fullstendig og åpner ei stor dør som slipper igjennom "alt". Og det i seg selv er en mektig befrielse for meg.
Sist endret av Mokkasinen; 26. oktober 2019 kl. 10:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.