View Single Post
Ompapa: Takk for godt svar. Du treffer spikeren godt på hodet med det du skriver. Og det jeg tenker på er evt å ha en 8timers jobb først, for deretter å ha denne "hobbyen" ved siden av. Og du treffer gode punkter, det er mye jobb med dette. Men jeg tenker; Det er jobb som er artig å drive med, for søren, det er groing av planter! Man kan gjøre nesten hva man vil innimellom, og det er ikke vanskelig. Den aller mest vanskelige delen med denne jobben er risikoen av å bli tatt av politiet på fersk gjerning, altså idet man driver på med avlingen. Da klarer man ikke å snakke seg unna.

Men så igjen; du skriver om at det er alltids andre som driver på og selger. Hvorfor skal jeg da være redd, når andre driver på, og ganske sannsynlig er under oppsikt allerede? Jeg trenger jo bare å holde meg godt skjult? Dette trenger jo ikke -ekstremt- store flater og lagere?

Søtmann50: Det er planen. Men det må være en moralsk linje i bunn om at dette ikke egentlig er ulovlig. Det er egentlig ganske komplisert. Man må ha i bakhodet en grunntanke om at dette er en positiv ting å drive med. Ikke alle som forstår det. Gidder ikke forklare hele saken heller.
Sist endret av Taurean; 10. august 2012 kl. 01:45.