View Single Post
Tror ikke det med hvitvasking av penger er det ts trenger å tenke mest på akkurat nå.
Det er jo en plan du har ts det skal du ha. Men du velger jo ikke bare bort jobben din og en karriere du velger deg en svært spesiell livsstil. Et liv utenfor samfunnets normer og regler med de fordeler og ulemper det medfører.

Du kan selvsagt lese deg deg opp på det grunnleggende når det kommer til dyrking og fra hva jeg har hørt så er det utrolig detaljerte tutorials og komplette kompendium i sirkulasjon så det tror jeg heller ikke blir veldig vanskelig.

Rent praktisk så trenger du kapital til nødvendig utstyr som lys, tidsstyring, ventilasjonsanlegg med filter etc. Det blir nok veldig avgjørende både i forhold til kvalitet og mengde av ferdig produkt. Om du har penga og har nødvendig drive og kunnskap til å sette opp din egen plantasje er det jo bare opptil din egen moral og avgjøre om du tar steget over til et nytt og ukjent liv.

Rent praktisk så bør du vel også like og pusle rundt med planter og heller ikke hate monotont arbeid. For det krever nok litt innsats å få bra avling. Feks lysstyring er særdeles viktig har jeg hørt. Dessuten skal det vannes, skiftes jord, pottes om og du må sikkert både gjødsle og kanskje og medisinere medisinplanten om sykdom eller snyltedyr kommer i kontakt med plantasjen. Og når avlingen er klar til høsting så er det vel masse jobb å kutte av toppskudd, tørke og pakke weeden. Også skal du lage hasjen av resten av planten hvordan nå det gjøres. Så på tv engang fra Afrika og der satt de og ristet og banket på plantemateriale for å riste løs thc krystaller. Så det må nok legges ned en god del innsats både i planlegging, bygging og selve dyrkingen. Har du disiplinen for å gjennomføre noe slikt så er jeg sikker på at du vil få god avkastning på sikt og da må du nok en gang i fremtiden fundere på hva du skal gjøre for å hvitvaske.

Lykke til om du ikke gjør det er det alltids andre som produserer og selger. Ser ikke store moralske problemer her bortsett fra at du må ta et aktivt valg om du skal fortsette livet som skattebetalende eller om du skal krysse en grense og gjøre ting de fleste bare drømmer om eller kanskje ikke engang har mot til å drømme om.