View Single Post
Sitat av Carmex Vis innlegg
Ikke for å være kjip, men du risikerer jo fengsel. Hvis det er politiet som finner deg da og ikke rivaler, da er det jo mulig du blir to kneskåler fattigere.
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Jeg forstår ingenting av svaret ditt. Du gir ingen mening. Mener du at polisen skyter meg i knea?

Sitat av Tihi Vis innlegg
Det er ikke noe som heter "hasj-saft", hasj er laget av sammenpressede trikomer og planterester.

Dessuten, så får du solgt marijuana (de tørkede toppskuddene) til en dyrere penge. Mindre arbeid er det i grunn å bare tørke toppskuddene også

Du trenger ikke mange plantene for å få store mengder med marijuana, og det blir fort penger av det.

Utstyret kan kanskje koste litt men investerer du 10.000 så er disse pengene fort inntjent bare ved første høsting hvis du er heldig og flink.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for utfyllende svar ... Du skriver hvis jeg er "heldig og flink.* Dette ringer bjeller... Jeg skal prøve å være flink. Mener du med heldig at hvis jeg får mange "hun"-planter? Anbefaler du å ta vare på "skudd" fra kvinne-planter hvis det viser seg å være så?
Sist endret av Taurean; 9. august 2012 kl. 23:14.