View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
Vil har mer utfyllende svar, som for eksempel hvis jeg blir funnet i et hus fullt av groende hasjplanter med mange hundre tusener kroner en kveld.

Juicekongen: Tusen takk for utfyllende svar. Jeg mener at jeg har kapital til å begynne med dette. Det jeg faktisk er mest usikker på er familie- og vennelivet. Det er dette som blir vanskelig å bortforklare etterhvert.

Det er derfor jeg tenker på ditt andre alternativ. Hvis jeg er èn person, med et hus på 100 m2 på èn etasje, 2 etasjer, 10 timer i døgnet, da trenger jeg vel ingen andre enn meg selv? Jeg undervurderer kanskje den kjemiske prossessen, det å utvinne hasj"saften" (husker ikke hva det kalles), og det koster litt, og tar tid?

Echuz: Du har helt rett, og det er et godt poeng.
Vis hele sitatet...

Det er ikke noe som heter "hasj-saft", hasj er laget av sammenpressede trikomer og planterester.

Dessuten, så får du solgt marijuana (de tørkede toppskuddene) til en dyrere penge. Mindre arbeid er det i grunn å bare tørke toppskuddene også

Du trenger ikke mange plantene for å få store mengder med marijuana, og det blir fort penger av det.

Utstyret kan kanskje koste litt men investerer du 10.000 så er disse pengene fort inntjent bare ved første høsting hvis du er heldig og flink.