View Single Post
Lurer veldig på en ting.

Noen har sikkert fått med seg noe av det jeg har skrevet på forumet. Jeg har hele tiden prøvd mitt beste i arbeidslivet, hatt 100% tillit til sjefen og alltid fulgt ordre. Dette har gjeldt min hovedkarriere, og "side"-karrierer (lovlige, vanlige jobber via vikarbyråer).

Så lang så kan jeg si at dette har innebært mye jobb, lav-til-medium lønn og faktisk en del frustrasjoner.


Jeg har lenge lurt på hvordan det er å leve som kriminell. Jeg har tenkt lenge på hvordan å tjene mest mulig penger på å gjøre minst mulig jobb. Ikke misforstå, når det gjelder lovlig jobb, så står jeg på som jernet.
Det dette gjelder, er hvis jeg er kriminell.

Det jeg har konkludert med, er at å gro hasj og selge god hasj til stamkunder må være den beste måten i norge. Folk tjener godt og har mye penger. Veldig mange bruker hasj og mange rike mennesker liker hasj. Derfor tenker jeg at *god* hasj må være suveren vare å selge.


Mitt spørsmål er: Hvis jeg bestemmer meg for å ta 1 år på sosial stønad, for å låne\leie et hus langt uti skogen og realisere denne lille "planen" for å se hvordan det går

Hva risikerer jeg?


Vil gjerne høre erfaringer om noen tør å dele dem.
Sist endret av Taurean; 9. august 2012 kl. 22:35.