View Single Post
Sitat av j0n Vis innlegg
Hvis DMAA er et tryptamin/fenetylamin, slik som Slæsken påstår. Er det ikke også ulovlig å besitte DMAA da? Siden stoffet da går under betegnelsen "narkotika".
Vis hele sitatet...
Hvis du bestiller DMAA fra utlandet og tollen oppdager det så er det verste som kan skje at de destruerer det, og det beste som kan skje (Bortifra at de ikke oppdager det) at de returnerer det til avsender, og denne er såpass seriøs at du får pengene tilbake.

Dette er det veldig mange som har gjort i nyere tid. Men det er dumskap, for høy risk for å kaste penger på sjøen. Finnes dog mange som selger dette under bordet i skandinavia. Men totalt sett er ikke DMAA så fantastisk bra eller potent at det er verdt så masse styr for å få tak i det. Det har en svært begrenset effekt.

Sitat av Slæsken Vis innlegg
Ettersom DMAA er et tryptamin/fenetylamin så går det under gruppene som står ovenfor.
Stoffene som går under gruppene blir ikke satt opp enkeltvis noe du også fort vil se om du blar nedover i NARKOTIKAFORSKRIFTEN.




Du fortsetter å si at jeg mener det er ulovelig å bruke men det gjør jeg jo ikke.
Det er ulovlig å SELGE.
Vis hele sitatet...
Fair enough, da kan vi i bunn og grunn enes om det. Ikke meninga å påstå at du har sagt noe du ikke mener, det beklager jeg.

Nå vet jeg ikke om du har prøvd DMAA, men det er virkelig ikke så potent og effektivt som mange fremstiller det som, ikke noe som helst i nærheten av eksempelvis amfetamin.

Virkningsmessig ville jeg plassert det mellom koffein og efedrin, da nærmere koffein, men kun for personer som er uvant med stoffet, toleransen kommer veldig fort og da er effekten særdeles begrenset og går fort over i tillegg.
Sist endret av NoBro; 5. mai 2017 kl. 21:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.