View Single Post
Sitat av hideout Vis innlegg
Jeg sliter med og forstå hvordan de kan rettferdiggjøre og ha norges dyreste etterforskning oppimot steroider, når Bergen aldri har flommet over så mye som nå med hard narkotika, og du har narkotikaselgere som så og si har frikort. Det oppstår -EVIG- mye mer kriminalitet i kjølevannet av at 10 kilo heroin/amfetamin blir solgt, enn at steroider for de samme summene blir solgt. Innbrud, trusler, vold, bybilde som vasser i narkomane. Jeg har til og med hørt folk fra org.krim avsnittet si at de ser på det som minst like viktig og arrestere folk på spenst som bruker doping, som de mener det er og arrestere de som springer rundt og selger brukerdoser med heroin. Does not compute i mitt hode gitt
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt jeg, det kommer nok veldig an på miljøet, det finnes amfetaminmiljø som ikke gjør noe særlig stort ut av seg og det samme med bolere. Du må huske at steroider er mye mer enn bare gutter med voks i håret og tights på sats.
Personlig har jeg sett mye mer vold i miljøer hvor det brukes mye steroider enn feks hos de gamle traverne som sitter med heroinsprøyta.
Og når du hører at 12 åringer bruker steroider så er det ett alvorlig problem og ikke bare en guttegjeng som prøver å bli større.

Så alt står og faller på hva denne avdelingen har gjort med de få ressursene de hadde, hva de har prioritert og hvorfor.
Foreløpig vet vi bare at politiet har prøvd å begrense pågangen av narkosaker, som kan være forstålig om situasjonen er så ille som politiet selv hevder.

Vil bare legge til at når man leser artikler som dette, så virker det som at det er noe alvorlig galt ett sted i systemet.

https://www.nrk.no/hordaland/varslar...gen-1.13226563
Sist endret av Cybergasm; 15. november 2016 kl. 15:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.