View Single Post
Sitat av stepry Vis innlegg
Jeg er jo selv et eksempel på en person som var skeptisk, men som endret mening. Det er da vitterlig ikke slik at alle som er skeptiske kan dras under èn kam. Jeg tror ikke det er skeptiker-siden som graver sin egen grav her, jeg tror det er det at de generaliseres på måten du selv gjør her som gjør at de til slutt bare velger å holde kjeft - og at man ender opp med de bare blir mer paranoide, skeptiske og polariserte.
Vis hele sitatet...
Det er ikke et forsøk på generalisering. Som sagt begge gangene jeg har tatt det opp er det basert på observasjoner fra samtlige tråder om vaksine og corona. Jeg vil tørre å påstå at du må legge motviljen til om du ikke ser det. I så fall er du langt ifra så nøytral som du prøver å fremstå her. Det finnes selvsagt unntak på begge sider, men jeg har ikke påstått noe annet. Alt jeg sier er at man kan se et tydelig mønster på atferden til de to sidene i disse debattene, som tydelig forklarer hvorfor én side får mindre forståelse for sin sak.

Sitat av stepry Vis innlegg
Håper dere har folk dere har folk som er glad i dere, bruk tid på de istedenfor.
Vis hele sitatet...
Sorry, men dette var litt flaut. Det var du som lagde tråden. Forventet du ikke at folk kunne være uenig med deg? Jeg ser ingen som er useriøse eller kommer med denne typen utsagn mot deg, selv om de er uenige med deg. Hvis du ikke ønsker å diskutere burde du ikke lage en diskusjonstråd på et diskusjonsforum.