View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Løsningen din er å gi halve befolkningen bæretillatelse til håndvåpen? Prøver du å være morsom, eller ser du virkelig ikke at dette har konsekvenser utover det at en og annen voldtekt blir avverget?
Vis hele sitatet...
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Det sier seg jo selv at da blir det helt Texas.
Vis hele sitatet...
Det er da absolutt et forslag. Mange vil faktisk ha mer 'Texas'. Det har også sine positive sider

---------

Sitat av Liverbird Vis innlegg
Dette dreier seg ikke om at det er jentene sin feil at de blir voldtatt. Men man må da kunne ha litt vett i skallen og ta noen forhåndsregler vel?? Selvsagt er det ikke jenta si skyld om noen voldtar henne, men man prøver å få frem poenget med at de ikke trenger å "erte på seg" voldtektsforbryterne heller. Vi er alle ute etter en ting, og det er å stoppe disse jævla forbryterne. Da vil jeg råde venninnene mine og ikke kle seg som horer og gå alene i ghettogata klokka 7 på morran, dritafull.

Vi har sikkert alle sett jenter ute på byn som vifter med puppa og som ikke tar forhåndsregler. Kjipt for de den dagen de blir voldtatt. Jeg vil råde alle jenter til å ta forhåndsreglene.
Vis hele sitatet...
Så du mener at man skal begrense seg og tilpasse seg overgriperen. Det er fornuftig vet du. Sunne verdier er godt å ha.

Jeg støtter alle jenter som vil gå med puppene dyttet opp og fram, for så og sjangle opp 'ghettogata' som du så sjarmerende kalte det. Respekt.