View Single Post
Sitat av nilsern Vis innlegg
Du har deg selv å skylde på for at du mistet kortet, om det går ann å legge skylden på noen i det hele tatt da. Uhell forekommer.. Det at noen andre asshats velger å missbruke kortet ditt er ikke din feil i det hele tatt. Der ligger feilen hos deres moral. De fleste med moralen i behold ville valgt å levere tilbake kortet eller klippe det i to. Jeg regner med at banken/forsikringen dekket dette. Vil ikke det da tilsi at det faktisk ikke var din feil? Og om du ikke har fått dette dekket, så må det jo være fordi du ikke sperret korte, og det er din feil.

Nå er det vel også slik at en dame som går med trusa på hodet og BHen i hånden faktisk mest sansynlig er ute etter å få seg noe, men om hun ikke vil, så hvem faen er noen til å komme og dytte tissefanten inn i vaginaen hennes uten hennes tillatelse?
Vis hele sitatet...
Hadde jeg tatt forehåndsregler med å latt være å dra med meg minibankkort på byen når jeg er drita så hadde ikke kontoen blitt tappa. Nei, jeg får ikke igjen pengene av banken fordi jeg har vært uaktsom og latt noen bartendere henge over meg når jeg tok ut penger fra minibank. Da har de mest sannsynlig sett koden og stukket av med kortet senere. En idiotisk tabbe av meg som banken har plantet i hodet mitt. Kortet sperret jeg sellfølgelig dagen etter når jeg sto opp og oppdaget det, men det er nå en annen sak.

Dette dreier seg ikke om at det er jentene sin feil at de blir voldtatt. Men man må da kunne ha litt vett i skallen og ta noen forhåndsregler vel?? Selvsagt er det ikke jenta si skyld om noen voldtar henne, men man prøver å få frem poenget med at de ikke trenger å "erte på seg" voldtektsforbryterne heller. Vi er alle ute etter en ting, og det er å stoppe disse jævla forbryterne. Da vil jeg råde venninnene mine og ikke kle seg som horer og gå alene i ghettogata klokka 7 på morran, dritafull.

Vi har sikkert alle sett jenter ute på byn som vifter med puppa og som ikke tar forhåndsregler. Kjipt for de den dagen de blir voldtatt. Jeg vil råde alle jenter til å ta forhåndsreglene.