View Single Post
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg synes du har et jævla poeng. For å si det slik. Har prøvt og nevnt dette for venninner jeg og. Men de tåler ikke å høre det. Tror nesten ikke det er mulig å få frem dette poenget til ei dame uten at det skal knyttes til at jeg er en idiot som mener de har ansvar (noe jeg slettes ikke mener).

Går ei jente med trusa på hodet og bh`n i hånda i den verste ghettogata og blir voldtatt så har hun vært skrekkelig teit. Alt skyld skal selvsagt ligge på gjerningspersonen, men man må kunne ta forhåndsregler i denne verden.

Jeg mista 32 tusen kroner i Playa Del Ingles for 3 uker siden. Jeg har kun meg selv å skylde på selv om det er noen idoter der ute som har tappa kontoen.
Vis hele sitatet...
Du har deg selv å skylde på for at du mistet kortet, om det går ann å legge skylden på noen i det hele tatt da. Uhell forekommer.. Det at noen andre asshats velger å missbruke kortet ditt er ikke din feil i det hele tatt. Der ligger feilen hos deres moral. De fleste med moralen i behold ville valgt å levere tilbake kortet eller klippe det i to. Jeg regner med at banken/forsikringen dekket dette. Vil ikke det da tilsi at det faktisk ikke var din feil? Og om du ikke har fått dette dekket, så må det jo være fordi du ikke sperret korte, og det er din feil.

Nå er det vel også slik at en dame som går med trusa på hodet og BHen i hånden faktisk mest sansynlig er ute etter å få seg noe, men om hun ikke vil, så hvem faen er noen til å komme og dytte tissefanten inn i vaginaen hennes uten hennes tillatelse?
Sist endret av nilsern; 7. april 2011 kl. 14:17.