View Single Post
Det jeg synes fungerer best er chillum+avis som bong. Dvs putt lumet mellom pekefinger og tommel og bruk de andre fingrene til å tette rundt en sammenrullet avis. Dette MÅ bli tett da falskluft gjør at trekket føles mye sterkere. Trekk til du kjenner røyken i munnen. Ta lumet vekk fra visen å trekk. ( sikkert ingen nyhet for de fleste av dere dette da) Husk også på at røyken, om du får skikkelig fyr, blir meget varm så ikke få panikk å begynn å nøle ellernoe. :P har en tendens til dette selv. Forferdelig hostis.
Og det siste er IKKE bruk kilerista som følger med lumet, dette er bare søppelet mener jeg. Enten den er i meerchaum eller keramik så blir det for hard å trekke gjennom tett blir den for fort også! Tvinn heller en ståltråd fra en gammel piprenser til en spiralrist. Kan røyke mye lengere på denne uten at den blir tett og mye lettere å trekke igjennom. Jeg brenner rein min med gassbrenner etter hvergang anyways. Når du røyker på denne måten bør man bruke minst ett gram pr. Mekk. Legger du i en 0.5 så blir det litt tamt når man røyker med så mye "flow" synes nå jeg.

var i det skriveglade humøret i dag gitt. :P


Edit:leifs
Sist endret av Mech; 10. juni 2008 kl. 21:31.